Kulka bransoletki
Rzymskie mury inspiracją dla najnowszej kolekcji „Kulki”
Maj 22, 2018
Jak stworzyć niepowtarzalne zdjęcia modowe
Styczeń 30, 2019

Rower gastronomiczny: sprzedaż lodów

Lody kojarzą nam się z beztroskim dzieciństwem, letnimi dniami, relaksem. Są świetną ochłodą i orzeźwieniem w upalne dni. Rynek lodów rzemieślniczych, opartych przede wszystkim na naturalnych składnikach wysokiej jakości, mocno się rozwija w naszym kraju. Coraz bardziej świadomi konsumenci, chętnie sięgają po ten deser. Zwłaszcza, że w porównaniu do innych słodyczy, lody naturalne, wypadają znacznie lepiej pod względem składu i wpływu na nasz organizm. Dostarczają cennych składników i nie są zbyt kaloryczne. Chcąc więc założyć niewielki biznes gastronomiczny, warto rozważyć rowery do lodów.

Własny biznes gastronomiczny

Mobilna gastronomia jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla początkujących przedsiębiorców. Riksze gastronomiczne zdobywają kolejnych inwestorów, przyciągając ich niewielkim ryzykiem finansowym i znacznie mniejszymi kosztami założenia i utrzymania. Rowery do lodów coraz częściej można spotkać w przestrzeni miejskiej, a także podczas różnego rodzaju eventów. Poza sezonem letnim – niewielkie riksze gastronomiczne znajdziemy choćby w biurowcach czy centrach handlowych. Pojazdy gastronomiczne umożliwiają sprzedaż produktów niemalże wszędzie. Są wygodne także dla klientów, którzy mogą korzystać z ich oferty tam, gdzie i tak spędzają swój wolny czas. Riksze do lodów mogą wspierać już istniejące biznesy, rozwijając ich mobilną sprzedaż lub być sposobem na rozkręcenie własnego punktu gastronomicznego niewielkim kosztem. Rowery do lodów w ciepłe dni mogą być bardzo dochodowe. Nic więc dziwnego, że cieszą się tak dużym powodzeniem.

Mobilna sprzedaż lodów

Choć to oczywiście swoiste uproszczenie, aby rozpocząć swój własny biznes, wystarczy mieć tylko rower gastronomiczny, a także dostawcę lodów. Oczywiście wcześniej, konieczny jest dopracowany biznes plan i przemyślana strategia. Samo jednak prowadzenie takiego biznesu nie jest bardzo skomplikowane. Znacznie ułatwiają to uproszczone biurokratyczne procedury, a także niewielkie koszty utrzymania. Przy wyborze samych lodów, można postawić na znaną już markę i umówić się na sprzedaż ich produktów mobilnie, w wybranym punkcie. Można jednak także przygotowywać własne lody, a w przyszłości dokupić kolejne pojazdy gastronomiczne. Niezależnie od wyboru, mobilna gastronomia jest znacznie mniejszym wyzwaniem, niż założenie własnej restauracji, choć oczywiście wymaga nie tylko dużego zaangażowania, ale także pomysłu, dobrego produktu i odpowiedniej komunikacji. To, co zawsze się sprawdzi – to pyszne lody, uśmiech sprzedawcy i świetna lokalizacja. Jej znalezienie może nie być proste, na szczęście pojazdy gastronomiczne umożliwiają łatwą zmianę miejsca sprzedaży, a tym samym dopasowanie do warunków. Rowery do lodów wyposażone są w specjalnie dostosowane akumulatory, które pozwalają na pracę nawet przez cały dzień.  To ważne szczególnie w lecie, gdy dni długo są ciepłe i jasne, a ludzie także wieczorem spotykają się na mieście i chętnie wybierają ofertę mobilnej gastronomii. Sprzedaż przez cały dzień daje nam szansę na większe zyski. A między innymi od czasu pracy i tego, na ile często możemy dostarczać lody do rikszy, zależy to, jakiej powinna być wielkości. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy własne lody, czy sygnowane logotypem istniejącej już na rynku marki, warto pomyśleć nad ofertą. Od tego, czy zdecydujemy się jedynie na sprzedaż lodów, czy także napojów ciepłych, zimnych lub innych deserów – zależy, jaki rower do lodów powinniśmy wybrać.

Wybór roweru gastronomicznego do lodów

Tak samo, jak zaczynając prowadzenie własnego biznesu, należy przede wszystkim przygotować biznes plan – tak samo, ma on ogromny wpływ na to, jaki rower gastronomiczny wybierzemy. Od niego zależy to, wielkości powinna być riksza gastronomiczna,  na jakie funkcjonalności powinniśmy zwrócić uwagę. Istotne jest także to, gdzie zamierzamy sprzedawać, co dokładnie, do kogo kierujemy naszą ofertę. Rowery do lodów  mają nie tylko różne funkcjonalności, wielkość, ale także są w różnym stopniu mobilne. Ważne jest również to, jak wybrana riksza do lodów będzie wyglądać. Odpowiednie oklejenie lub pomalowanie jej może wpłynąć na jej widoczność na mieście, rozpoznawalność marki, a w efekcie – na wysokość sprzedaży. Pojazdy gastronomiczne podbijają rynek, jest ich coraz więcej, wyróżnienie się jest więc istotne. Kupując rower do lodów, warto zwrócić uwagę na to, czy po sezonie, będzie możliwość zmiany jego modułów – tak, aby móc sprzedawać inne produkty np. desery czy ciepłe napoje. Riksza gastronomiczna, które to umożliwia, z łatwością może być przystosowana do sprzedaży całorocznej. W sezonie zimowym, niewielkie rowery do lodów mogą być umieszczone w różnego typu pomieszczeniach. Istotny jest oczywiście także czas gwarancji oraz to, na ile dostępny jest serwis w przypadku ewentualnych awarii. Wysokiej jakości rower gastronomiczny pozwoli na pracę w różnych warunkach atmosferycznych i powiększanie zysków ze sprzedaży. To inwestycja, która ma szansę dość szybko się zwrócić i przynosić oczekiwane rezultaty.